stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 26/04/2024
Ben je een enthousiaste payroll officer op zoek naar een nieuwe uitdaging? Klaar om jouw expertise in te zetten? Dan is deze vacature regio Menen helemaal voor jou! Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit als payroll officer in Menen?
Je bent verantwoordelijk voor de payroll en loonverwerking van bedienden.
Het beheren van tijdsregistraties en het controleren van aanwezigheden horen tot jouw verantwoordelijkheden.
Als expert ben je beschikbaar voor vragen over sociale wetgeving en HR.
Je ondersteunt het HR-team bij werving, selectie en onboarding van nieuwe medewerkers, en neemt deel aan HR-projecten.
Wie ben jij als payroll Officer in Menen?
Je genoot van een bachelorsdiploma in HR. Of je bent gelijkwaardig door ervaring.
Je werkt graag in team.
Naast Nederlands sta je communicatief sterk in het Engels als Frans.
Je staat administratief sterk in je schoenen en werkt efficiënt.
Wat hebben wij in petto voor een payroll Officer in Menen?
Je werkt fulltime als payroll officer.
Je komt terecht in een 40u week met 12 extra ADV-dagen.
Je mag rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen. Zo kan je rekenen op maaltijd- en ecocheques en een hospitalisatie- en groepsverzekering.
Er is mogelijkheid tot thuiswerk.
Je wordt onderdeel van een snelgroeiend bedrijf met geweldige collega's.
Daarnaast kan je meegenieten van personeelskorting.
Deze organisatie in Menen heeft een rijke geschiedenis en jarenlange ervaring in de bouwsector. Zij zijn een toonaangevende speler en biedt zowel B2B als B2C een assortiment aan. Zij onderscheiden zich door hun servicegerichtheid, toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid.
Interesse? Solliciteer snel & vermeld referentienummer 1795895.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.