Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Voor Judith ziet elke dag als office manager er anders uit

Judith is aan de slag als office manager bij Lotus Bakeries

Mijn functie in één zin omschrijven is moeilijk want de job is namelijk erg gevarieerd en afwisselend. Als Office manager van de House of Biscoff, een onderdeel van de internationale headquarters van de Lotus Bakeries groep, ben ik verantwoordelijk voor alle organisatorische aspecten die daaraan te pas komen: het onthaal van interne en externe bezoekers, het boeken en voorbereiden van vergaderzalen, het voorzien van catering, travelarrangements en transport, het voorzien van kantoorbenodigdheden, de administratieve ondersteuning  van enkele afdelingshoofden, algemeen management van het gebouw, enz….

Met andere woorden een praktische en organisatorische rol, waar ook het hospitality gedeelte een grote rol speelt.

foto van Judith

De mogelijkheid om zelf invulling te geven aan het takenpakket en de wederzijdse flexibiliteit waren voor mij grote troeven. Dit in combinatie met de contacten die ik heb van een zeer verscheiden groep aan mensen, heeft mij helemaal over de streep getrokken.

Waarom ik graag doe, wat ik doe

De klik met het bedrijf was er al vanaf het eerste sollicitatiegesprek. De professionele benadering, de warmte van het onthaal, de mogelijkheid om zelf invulling te geven aan het takenpakket en de wederzijdse flexibiliteit waren voor mij grote troeven. Dit in combinatie met de contacten die ik heb van een zeer verscheiden groep aan mensen, heeft mij helemaal over de streep getrokken.

Mijn skills als office manager

Naast het ondersteunende en communicatieve karakter zijn ook nauwkeurigheid, organisatietalent, professionaliteit en zelfleiderschap essentiële skills. Ondanks mijn leeftijd van 52 jaar, was een goed evenwicht vinden in de invulling van zo’n gevarieerde job in het begin een uitdaging, maar door het juist inschatten van mijn competenties door Bright Plus, vonden ze voor mij de perfecte fit in deze job. De lekkere koekjes op kantoor zijn daarbij een absolute meerwaarde!